środa, 20 kwietnia 2011

Wyglądać jak przez okno - czyli koronek ciąg dalszy

Nieuwaga to pierwszy stopień do niewiedzy, a tego ja nie lubię prawie tak bardzo, jak gdy się odpływ w wannie od włosów zapcha, bo trzeba to potem wszystko iglicą wyciągać. Jak się okazało, przegapiłem jedno z najważniejszych wydarzeń kulturalno-oświatowych, jakie miało miejsce w naszej pięknej 100-licy. Nareszcie mieliśmy szansę podziwiać prawdziwe piękności, a nie jakieś wyfiokowane lafiryndy! Jednakże było to możliwe tylko dzięki jury, którego szefową była nie tylko choreografka, performerka i gwiazda parkietu, ale także szansonistka i projektantka odzieży wierzchniej – Ewa Szabatin! Wtórował jej znany muzyk (absolutny hit – ‘Luzik arbuzik’), aktor, tancerz, trener, piłkarz, polityk i guru w dziedzinie fryzjerstwa ekstremalnego – Pan Radosław Majdan! Relacje znajdziecie pod linkiem, ja jestem oszołomiony wręcz urodą Dominiczki – która ku radości tłumów Warszawiaków, otrzymała koronę NAJPIĘKNIEJSZEJ! http://www.plotek.pl/plotek/51,79592,9462433.html?i=0&bo=1

Ale, ale, bo odbiegamy jak zwykle od tematu, którym jest kontynuacja poprzedniego wpisu, dedykowanemu modzie sezonu komunijnego i wszechobecnym teraz koronkom! Ku mojej radości odnalazłem prawdziwą, nieoszlifowaną perłę – Panią Alfabet! Nie mogłem uwierzyć własnym oczom, kiedy przypadkiem natknąłem się na ostatni krzyk mody, z detalami w moim, jak nawet mieszkańcy najodleglejszych regionów Turkmenistanu wiedzą, ulubionym kolorze – KSIĘŻYCOWEGO SREBRA – a ten z kolei wprawił w ruch szare komórki odpowiedzialne za pamięć muzyczną i przywiodły moją najulubieńszą, rodzinną grupę wokalną – The Cooper Family – i ich bijący nadal rekordy popularności album – ‘I’m God’s Child’!

http://abcabcabc82.blogspot.com/2011/03/doprawione-mieta.html + http://abcabcabc82.blogspot.com/2011/03/black-white.html przepraszam kochani, ale nie mogłem się zdecydować, którą stylizację wybrać mojej, już chyba jednej z najukochańszych, trendseterek w sieci – Abcabcabc82! Nareszcie ktoś odważył się połączyć falbanki koronkowe ze sweterkiem, tudzież bluzą zapinaną na zamek, idealnie pasujący kolorystycznie do folii aluminiowej, wplecionej w czarne płótno, okalające regiony nad ponętną miednicą! Nie tylko efektowne, ale i efektywne, bo folia zużyta do robienia niedzielnego obiadu, została spożytkowana do nadnia uroku i powabu tym stylizacjom! My, Szafiarki, jesteśmy przecież ‘iko frjendli’ - jak mówi moja ulubiona gwiazda amerykańskiego kina – Izabell Mico! Jednak, jak mawiała babcia Adelajda, diabeł tkwi w szczegółach i widzę, ze Pani Alfabetka pilnie śledzi modowe trendy bieliźniarskie i przenosi je na grunt jubilerski. Motyw motyla, jak dla mnie odważny, ale bardzo trafiony! Widzę, że to nie nowość z lasowaniem absolutnych nowinek w dziedzinie precjozów, bo odzwierciedleniem najnowszej linii płynów do mycia naczyń Lucek, o smaku miętowym, jest zwis naszyjmy i wielkiej urody pierścień, podarowany stylistce, przez samą Arabele! Paparazzi uchwycili moment, gdy księżniczka w towarzystwie królowej i przyjaciół modystki, zdejmuje pierścień z palca, by go podarować stylistce, w podziękowaniu za wieloletnią pracę na rzecz rozwoju dobrego smaku i gustu na świcie! xoxoxo








2 komentarze:

  1. ostatnie zdjęcie przemawia do mnie zdecydowanie najbardziej. motyle są interesującym motywem i również podzielam fascynację nimi. Zastanawiam się nad wytatułowaniem sobie jednego w okolicach lędźwi, bo tam jeszcze nikt nie ma no i chłopakom może się to podobać, ale opcja z motylem okalającym katarzynę zupełnie przerosła moje oczekiwania. natychmiast wysyłaj mi stronę, z której to sciągnąłeś, zamówię kilka zestawów, od razu więcej-żeby dla koleżanek.
    edka (nie powiem, że od misia z kolorów bo zaraz będzie.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Droga nieznajoma partnerko życiowa nieznanego mi bliżej Miśka z kolorexu, podziękować Ci pragnę za zainteresowanie, jestem niemalże onieśmielony inwencją twórczą, jaka przez Ciebie przemawia. Tatuaż, w dodatku motyla, na lędźwiach, to jest absolutnie wytyczanie nowych trendów! Gratuluję pomysłu, chłopaki i lesbijki padną z wrażenia!
    Co do bielizny, to robią ją niewidome zakonnice z Brugi, strona chwilowo nie działa - www.gaciezbrugiodniewidomychmniszek.be xoxoxo

    OdpowiedzUsuń